czwartek, 28 kwietnia 2011

espadryle



Wkrótce zawitają u nas upalne dni. Na gorące lato polecam espadryle - lekkie i przewiewne obuwie, w którym podeszwa wykonana jest z plecionki jutowej, z hiacynta wodnego lub innych naturalnych traw. Zabudowa wykonana jest z tkaniny lnianej lub bawełnianej. Podeszwę podklejona jest w całości lub miejscowo gumą.


Espadryle to świetne rozwiązanie dla mężczyzn jak i kobiet.
Espadryle w kolekcjach damskich pojawiają się od wielu lat i są w wersjach płaskich i na koturnach, a w męskich są najczęściej wsuwane lub zrobione na wzór trampek. 
Znajdziecie je m.in. w takich sklepach jak: Zara, Bershka, Marks&Spencer, czy Tommy Hilfiger. 
Ja polecam sklep internetowy madea, soludos i eobuwie.





Źródło/Source:
madea.eu
soludos
eobuwie

4 komentarze:

  1. Zapewne są bardzo wygodne. No i oczywiście stylowe, aczkolwiek pierwsze 5 wygląda jak zwykłe "laczki" domowe ;) Ale reszta jest godna uwagi.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) mi bardzo się podobają i do szortów na upalne lato są idealne

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Espadryle są bardzo fajne bo latem czujesz się tak jakby w ogóle nie było butów na nogach. Jest to niezwykle wygodne i podoba mi się bardzo. Ja swoje espadryle kupuję wcześniej w https://butymodne.pl/espadryle-damskie-c257083.html i zawsze wybieram kilka par. W końcu kobieta nie może chodzić w jednych butach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...