piątek, 10 czerwca 2011

must have

Troszeczkę ostatnio jestem zabiegana, praca, sesja, słońce :). Dzisiaj pada deszcz, na egzamin jutrzejszy jestem wyuczona, więc mam trochę czasu aby pozwiedzać moje ulubione blogi, poszukać ciekawostek i zrobić kilka postów.



Odwiedziłam blog Anna Banana, u której zobaczyłam posta z świetnymi butami, w których od razu się zakochałam i zapragnęłam je mieć. Loft37 to sklep, który oferuje ręcznie robione buty i daje nam możliwość zaprojektowania własnego unikatowego modelu buta.
Zapraszam do oglądania art of shoes :).

I visited Anna Banana  blog, on which I saw the post with shoes, in which I immediately fell in love. Loft37 is a shop which offers hand-made ​​shoes and gives us a unique opportunity to design their own shoe.
View art of shoes:).






źródło/source: loft37

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...